Verkoop
Wij begeleiden kopers en verkopers bij alle administratieve formaliteiten. En deze zijn de laatste jaren alleen maar toegenomen. Een professionele bijstand is meer dan ooit noodzakelijk.
Bij de verkoop zijn onder andere volgende documenten noodzakelijk :
- bodemattest
- uittreksel plannen- en vergunningenregister
- keuring elektriciteitsinstallatie
- energiepresentatiecertificiaat
Deze dienen door de verkoper te worden aangevraagd. Wij doen dit voor u en zorgen voor alle nodige documenten. Ook bij de zoektocht naar een hypotheek geven we de kandidaat kopers raad en begeleiding.
Wij werken voor u aan een lage commissie bij een verkoopsopdracht vanaf 2,5% (plus BTW = 3,025%) op de verkoopsprijs en is enkel verschuldigd bij een definitieve verkoop
Verhuur
Wij helpen u bij de zoektocht naar een goede en solvabele huurder. Onze commissie bij een verhuuropdracht bedraagt één maand huur (plus BTW) en is enkel verschuldigd bij een definitieve verhuur.